Thursday 20 December 2012

Witte wereld.

Er is niet zo heel veel te melden,  behalve dat we druk zijn met werken, deze dagen voor Kerst zijn altijd zo hectish.
Mocht iemand het zich afvragen..ja ik ben alweer aan het werk, vandaag een volle dag, het ging prima.

Ondertussen lees ik hier en daar op facebook of blogland dat er in Nederland sneeuw gevallen was...nou hier ook.

Voor mij is het nu wel even genoeg, de mannen in dit huishouden, dansen bij elke vlok.
Zij hebben zichzelf een snowmobile aangeschaft...een racemonster, 1100 cc- 4 tact (voor de kenners mij zegt het niets) ik weet alleen dat tie bloedsnel is, ik mijn hart vasthoud als Laurens erop vandoor gaat.
Maar nu hij weet dat hij sneller is dan een coyote, zoekt hij ze op in het veld en vecht een persoonlijke vete..die de coyote verliest.(tegen een snowmobile en een 22 kunnen ze niet op.
Dat de coyotes maar flink spijt krijgen dat ze zich aan zijn Jack Russel vergrepen hebben.

Zaterdag gaat Jos met een stel buren een poker rally rijden...ik ga zeker in mijn pauze even kijken, speel een handje poker mee, dat is altijd gezellig.

Onderstaand kleine impressie van ons erf.





Wit genoeg lijkt mij.

No comments:

Post a Comment