Tuesday 28 February 2012

Geduld.

Ik weet het, er wordt hier niet veel geschreven, gewoon omdat er niet veel te vertellen valt.
We hebben net een weekje schoolvakantie achter de rug, maar dat was geen vakantie voor mij of voor Jos.
Wie wel een weekje vakantie had genomen, bleek de timmerman te zijn, die kwam dus ook afgelopen week niet opdagen.
Het duurde tot Zaterdag voor hij eindelijk ons huis wist te vinden, maar dat was alleen om Jos zijn werkauto te maken, toen die weer liep ging hij weer naar huis met de belofte om Dinsdag weer te komen....we wachten geduldig af.

Verder heb ik mijzelf van de week flink verwend met breiwol, voor sokken (schoonzus ik ben er klaar voor nog een paar weken) en voor sjaals, die leuke met al die roezels eraan.
De quilt van mijn vader zijn blouses groeit ook gestaag, die hoop ik toch van de week in elkaar te hebben.
Het boek waar die uitkomt heet "quilt in een weekend"....lukt mij niet helemaal, het is al een project van een behoorlijk aantal weken.

Maar goed, de schrijfster van dat boek heeft waarschijnlijk alleen maar dat te doen.
Zoals de meesten wel weten doen wij hier iets meer.
Hopelijk deze week een paar meer stallen voor de geiten, zodat als we straks in Nederland zijn, de geiten die dan moeten bevallen elk hun eigen pen hebben, zodat de jongens gemakkelijker het overzicht kunnen houden.

En binnen hebben wij de kamer veranderd afgelopen Zondag, we hebben een nieuw bankstel gekocht dat tussen nu en eind Maart binnen moet komen.
Het bankstel is er nog niet, maar de kamer is vast veranderd, tv naar andere kant kamer etc.
Foto's komen als het bankstel er ook is...nog even geduld aub.
Toen kwam ik 2 kandelaars tegen, die er maar saai uitzagen.
 Ik had ze ooit eens gekocht om te verven en wat leuker te maken, maar nooit meer aan gedacht tot ik ze tegenkwam.
Inmiddels zien ze er zo uit...een stuk beter denk ik.


Tja en verder wachten we maar af...komt de timmerman vandaag...of niet.
Dat ik leer geduldig te zijn blijkt uit onderstaande foto...wachten met je toestel tot er een ei uit een kip valt, helaas is mijn fototoestel ietwat traag..en lag het ei al op de grond voor eindelijk de foto klikte.
Wie weet komt er hier ooit een camera die heel snel foto's maakt en dan nog meerdere achter elkaar..dan kan ik het ei al vallend volgen.
Maar vers is het eitje wel....zoals je ziet is het ei nog nat.

1 comment:

  1. Oh wat gaaf!!! Ik zou zo willen komen om foto's van eigeren die uit kippen vallen te maken!!!! Wat heb je voor een camera? Compact? Kun je niks instellen? Wow dat lijkt me gaaf!
    Als je om de hoek zou wonen lag ik nu al in jouw stal!!!!
    Enne die kandelaars? Crea-bea alweer!

    ReplyDelete