Sunday 25 December 2011

Iedereen een zalig Kerstfeest...

dat er veel aandacht, warmte en liefde gegeven en ontvangen worden...(oh en kadootjes onder de boom natuurlijk)
Die warmte is hier letterlijk dit jaar,  Het is ongehoord warm voor de tijd van het jaar, was het vorig jaar toen mijn moeder hier was steeds tussen de - 25 en -30, nu is het BOVEN nul.

Wij zijn met ons vieren deze Kerst en we houden het rustig, eerst lekker uitgeslapen, toen een Kerstfilm gekeken, vanmiddag Jos en ik een stukje op de quad gereden en ideetjes opgedaan met ons bos.

Wij hebben achter op ons land een bos van ongeveer 5 acres  ( ong. 20.000 m2) waar we nog nooit iets mee gedaan hebben, volgens Jos moeten we dat vooral zo laten, ik broed..maar daarover in de toekomst meer (denk ik)
Over een paar dagen een terugblik over het afgelopen jaar, voor nu houd ik het kort...we gaan gezellig met zijn allen tafelen.

4 comments:

  1. Hele fijne dagen en succes met het uitbroeden van je idee, haha

    groetjes Dini

    ReplyDelete
  2. Op naar het nieuwe jaar. Fijne jaarswisseling!

    ReplyDelete
  3. Fijne jaarwisseling en voor het nieuwe jaar veel nieuwe creatieve dingen en ik hoop toch weer een koe...
    Ben erg benieuwd naar de dingen waarop je zit te broeden! Hoop dat je ze gauw deelt, ben benieuwd!
    Groetjes,
    Claudia

    ReplyDelete
  4. Fijne jaarwisseling. Groetjes uit Apeldoorn

    ReplyDelete